وام‌های فلش و وب‌سایت‌های تکراری در ژوئیه پلتفرم‌های کریپتو را آذر می‌دهند.

این نگرانی‌های مربوط به امنیت سایبری از منابع ناشی از می‌شوند. بلوک چین و ارز دیجیتال بسیار عالی هستند و بردارهای تجاری را برای ارائه می دهند.

در طول ماه گذشته، این موارد مسائل مربوط به عملکردهای امن امنیت شامل کاربران است. عدم درک تدابیر امنیتی، و پروتکل‌های DeFi و ادامه مشکلات وام فلش.

 

آسیب پذیری پلتفرم نمای کریپتو

این به این دلیل است که آنها بر اساس معماری هسته یونیکس ساخته شده اند. بنابراین، نفوذ برای هکرهای معمولی می شود. با این حال، رویدادهای اخیر این باور را در معرض آزمایش قرار داده است.

پیش از این، محققان ESET کشف کردند وب‌سایت‌های مختلف غیرقانونی که بدافزار را به عنوان برنامه‌های قانونی تجاری ارزهای دیجیتال برای پلتفرم مک منتشر می‌کنند.

بازرسی دقیق‌تر محققان را به این نتیجه رساند که هدف این بدافزار زالو گرفتن اطلاعات از کوکی‌های مرورگر، کیف پول‌های رمزنگاری و انجام عکس‌برداری مخفی از صفحه است.

تکرار الگوها

برنامه‌های تجارت جعلی مطمئناً چیز خاصی است. در سال 2020، Trend Micro گزارش نمونه مشابهی از برنامه های تجاری جعلی که پلتفرم سیستم عامل Mac را هدف قرار می دهد. این مشتریان برای فریب دادن به کاربران ناآگاه و اطلاعات آنها استفاده می کنند.

 

بازیگران اپلیکیشن تجاری تجاری کاتانا را با نام های اختصاصی جدید به آن تغییر نام دادند و وب سایت کاتانا را کپی کردند. این باعث شد که آن را شبیه به اصلی نشان دهد.

مشکل وام فلش DeFi

آنها اخطار اضطراری را ارسال کردند، “معاملات تجاری را تصمیم گیری کنید.”

آنها به کاربران گفته اند که فعالانه روی رفع مشکل کار می کنند زیرا هکرها از نقدینگی آنها سوء استفاده می کنند. عامل 373 میلیون BONDLY برای بازی در بازار آزاد ضرب کرد که منجر به کاهش قیمت 82 درصدی شد.

DeFi در گذشته، بیشتر از طریق وام‌های مشکوک و کلاهبرداری داخلی، پیش از اینکه Bondly خود را در فهرست مجرمان سایبری پیدا کند، سهم مناسبی از بهره‌کشی داشته باشد.

وام فوری نوعی وام بدون وثیقه است که توسط مجرمان قابل بهره برداری است. این می تواند به آنها اجازه دهد تا پروتکل های DeFi را تضعیف کنند تا میلیون ها دلار سرمایه گذاری کنند. عملیات انجام می شود زیرا وجوه وام گرفته شده در بازه زمانی یک تراکنش برگردانده می شود.

یک رویداد تکرار شونده DeFi

اغلب نوآوری به راحتی می شود. با این حال، هرچه راحت باشد امنیت می کند، حفره های امنیتی ایجاد می کند. اینها به نوبه خود به فرصت‌هایی برای سوء استفاده از دزدان حیله‌گر تبدیل می‌شوند.

THORCchain صرافی غیرمتمرکز Cross-chain (DEX) اخیراً 5 میلیون دلار تخصیص داده شد. این مبادله را به عنوان یک قیر مشخص کرد به دنبال سارقان سایبری این سومین حمله در سال جاری و برای دومین بار در عرض یک هفته است.

این مطلب را هم از دست ندهید :   فروشگاه اینترنتی یارین : کفش، صندل، واکس و لوازم کفاشی

در حالی که بهره برداری از وام های فلش همچنان در حال گسترش است، این سرقت سایبری چند میل است.یون دلاری به هدف دیگری در شاخص رو به رشد پروتکل های سوء استفاده تبدیل شده است.

PollyBunny اظهار داشت که این حمله 2.1 میلیون توکن BOLLYBUNNY را از دست داده است. این متعاقبا باعث شد که ارزش توکن از 10 دلار به کمتر از 2 دلار کاهش یابد.

جان تیل جانسون، مدیر عامل و بنیانگذار Nemertes Research، در مواردی که امنیت سایبری را به طور مستقیم توضیح می دهد، امنیت سایبری باید به جای محافظت از منابع، بر محافظت در برابر محافظت کند.

https://hoseinifinance.com/blog/digital-currency-training/bitcoin-training/

«امنیت سایبری به این معنا بوده و همیشه بوده است، و باید به این معنی باشد که شما از سازمان در برابر عامل بر سایبری محافظت کنید. بنابراین، به عبارت دیگر، این در مورد حفاظت از منابع سایبری نیست. این در برابر حرکات سایبری است.”

مشکلات امنیت سایبری به نگرانی‌های آفلاین نفوذ می‌کند

بلاک چین و ارزهای دیجیتال با استفاده از آنها توسط شبکه‌های غیرقانونی، از جمله گروه‌های تروریستی، مشکل دارند.

این نگرانی‌های امنیتی آفلاین آنلاین در سرکوب‌های سازمان‌های دولتی است. یا از طریق مقررات یا عمل، در صورت امکان.

یک امنیت آینده بلوک چین — محاسبات کوانتومی

در حالی که نگرانی هایی در مورد بلوک چین و امنیت وجود دارد، مزیت ذاتی آن در استفاده از رمزنگاری است. این سطوح پیچیده ای از محافظت در برابر هکرهای انسانی را می دهد که باعث سوء استفاده از ریاضیات مختلف در اطراف می شود که قبلاً مورد بحث قرار گرفت.

با این حال، جانسون اشاره می کند که در آینده برای امنیت بلوک چین، محاسبات کوانتومی وجود دارد.

“چیزی که در مورد بلوک چین و همه ارزهای دیجیتال نگران هستند این است که آیا محاسبات کوانتومی قرار است آن را از آب بیرون بکشد زیرا اساساً، به زبان عامی، بلوک چین برای وجود خود به این واقعیت مسلم می تواند باشد. چیزهای خاص، شما می دانم، رمزنگاری خاص، به آسانی توسط رایانه های شناخته شده برای انسان قابل هک نیست.» او توضیح داد.

«و مشکل محاسبات کوانتومی این است که فرضیه نادرست است. بنابراین اساساً یک طرف بحث این است که محاسبات کوانتومی در واقع بلوک چین را نابود می کند. طرف دیگر بحث الان است. تمام رمزنگاری خود را به رمزنگاری کوانتومی تغییر خواهند داد. جانسون گفت، بنابراین، این یک مسابقه تسلیحاتی خواهد بود.

 

Releated

ویزای تایلند، توریستی امارات و تجاری چین راهنمای کامل اخذ ویزا

ویزای تایلند، توریستی امارات و تجاری چین: راهنمای کامل اخذ ویزا ویزای تایلند، ویزای توریستی امارات، و ویزای تجاری چین از جمله ویزاهایی هستند که برای مسافرت، کار، و یا تحصیل به کشورهای مختلف صادر میشود. هر کشور شرایط و مدارک متفاوتی برای صدور ویزای خود دارد. در این مقاله به بررسی ویزای تایلند، ویزای […]

انتخاب بهترین بیمه تکمیلی

  وقتی صحبت از بهترین بیمه تکمیلی به میان می‌آید، یعنی باید اطلاعات دقیقی در خصوص انواع بیمه‌های درمان تکمیلی بدست آورد. در اکثر مواقع، عوامل تاثیر گذار و دارای اهمیت برای هر بیمه شده متفاوت بوده و می‌بایست آن‌ها را شناسایی نموده تا بر اساس نیاز و خواسته خود ارزان‌ترین بیمه تکمیلی و بهترین بیمه درمانی را انتخاب نمود. چرا […]