همه آنچیزی که درباره خدمات چاپ و طراحی تبلیغات باید حتما بدانید

مشخصات چاپ تراکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی سایز A5 :
هزینه چاپ سویشرت سفید با چاپ A4*
شرکت کالارسان : شیوه ارسال این شرکت با اتوبوس رانی می باشد. از ویژگی های این شرکت سرعت تحول بسته در کشور می باشد و از طرفی هزینه آن برای بسته های سنگین اما تکی مقرون به صرفه تر میباشد. نحوه دریافت هزینه با شرکت کالارسان به صورت پس کرایه میباشد. از معایب این شرکت این است که ارسال درب منزل این شرکت ندارد و اگر بخواهند به درب منزل شما ارسال کنند هزینه آن شاید بسیار زیاد شود.

مشخصات چاپ کارت ویزیت سلفون مات دورصاف :

اصل سوم که کانون توجه و مقاله ما در خصوص انواع کاغذ چاپ عکس هست تنوع قصد داریم در این مقاله انواع کاغذ عکس ، تنوع و مزیت و معایب جنس های مختلف کاغذ عکاسی را برای شما بیان بکنیم. شما در اصل سوم باید بسته به نوع عکس و هدف شما از چاپ عکس و اینکه چه نکاتی برای شما با اهمیت می باشد باید کاغذ دلخواه خودتان را انتخاب بکنید.
امکان چاپ پاکت تحریر 100 گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ عددی میسر می باشد که برای سفارش در تیراژ های بالاتر می توانید به صورت شیت های ۱۰۰۰ عددی افزایش تیراژ داد ولی طبیعتا با افزایش تیراژ از قیمت کاسته نمی شود.

پاکت نامه کتان 120 گرم

چاپ پازل A3 مستطیلی قابدار بزرگترین پازل موجود در این مرکز می باشد که تعداد تکه های آن 126 تکه می باشد و یک قاب دور آن دارد که جدا سازی تکه های پازل و جانمایی آن را بسیار ساده می کند.
امکان چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم ایرانی در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.
در حال حاضر وجود سربرگ به عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای کلیدی برای هر کسب و کاری می باشد. با توجه به افزایش تقاضا در مورد چاپ سربرگ و به تبع آن چاپ پاکت جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت های چاپ تلاش می کنند وارد عمل شوند و شیوه های نوین از تنوع کاغذهای تا بسیاری موارد دیگر را در این بخش وارد بکنند. در اینجا ما سعی خواهیم کرد نکات بسیار مهمی را برای چاپ سربرگ به شما ارائه دهیم که به نظر می رسد سایر وبلاگ های که در صنعت چاپ مشغول فعالیت هستند از ارائه این نکات غافل باشند.
پنبه ای بچگانه

رنگ تیشرت: سفید ( Q5 )

لیوان کاغذی ۲۰۰cc

امکان چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم در تیراژ های ۱۰۰۰ ، ۲۰۰۰ و ۵۰۰۰ عددی میسر می باشد که همین تیراژ بالا باعث می شود که اگر قصد چاپ در تیراژ بالا را داشته باشید از لحاظ هزینه به صرفه تر باشد به دلیل اینکه قیمت چاپ پاکت با افزایش تیراژ به طور محسوسی کاهش می یابد.

لیست قیمت تیشرت سفید اسپان

هنر عکس برداری و همچنین استفاده از یک دوربین با کیفیت و حرفه ای عوامل خلق یک عکس با کیفیت و رعایت اولین اصل در ایجاد چاپ عکس با کیفیت می باشد. اصول عکس برداری یک هنری می باشد که علاوه بر استعداد نیازمند یکسری مهارت در این حرفه می باشد. که ما در این مقاله انواع کاغذ چاپ عکس قصد نداریم به طور تخصصی به آن بپردازیم.
سفارشاتی که جهت ثبت آنها نیاز به ارائه مجوز دارد لطفا در هنگام ثبت سفارش مجوز چاپ مربوطه ارائه گردد. تعدادی از آنها عبارت اند از : آرم شرکت های دولتی – انواع برچسب های تمام لاتین – مواد دارویی – مواد شیمیایی – انواع کارت ضمانت – برچسب های راهنمایی و رانندگی – برچسب مواد غذایی – تجهیزات پزشکی – مواد آرایشی و بهداشتی و …
مهم ترین مسئله در طراحی و راز ارتباطی شما با مشتری لوگو و برند سازمانی شما می باشد که باید به گونه ای باید باشد که از طریق طرح و لوگو روی کارت ذهن مشتری به سمت سازمان و نهاد شما برود و نیازی هم نباشد سایر موارد مندرج در کارت ویزیت را مشاهده بکند.
به دلیل ضخامت بالای این کاغذ نسبت به گلاسه 135 گرم امکان تا کردن کامل این کاغذ وجود ندارد و بروشور گلاسه 300 گرم لوکس فقط با خط تا به مشتری تحویل می گردد. چاپ بروشور بر روی کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم روی 3 سایز A5 و A4 و همینطور A3 قابلیت چاپ دارد.

یک لیوان چینی مناسب و ساده

تفاوت تکنولوژیکی بین چاپ افست در مقایسه با چاپ دیجیتال نحوه انتقال تصاویر به کاغذ می باشد. این تفاوت ها باعث می شود که بر صرفه اقتصادی کارکردن این ماشین آلات تأثیر می گذارد و این تفاوت ها سبب انتقال هزینه به مشتری می شود.

تیراژ و خدمات تکمیلی بروشور گلاسه 135 گرم

کاغذ گلاسه براق برای نگهداری و ماندگاری بلند مدت توصیه نمی شود زیراکه بشدت حساس و آسیب پذیر می باشد. و این یک ضعف بزرگی برای این مدل کاغذ بشمار می رود ولی با این حال شرایط نگهداری شما بشدت در ماندگاری این نوع عکس ها تاثیر گذار می باشد.

روش چاپ روی لیوان حرارتی یا جادوئی

چاپ لیبل سلفون مات طلاکوب دور صاف

هر کشور و یا هر سازمانی برای معرفی کشور و برند و لوگو خود تصمیم به چاپ پرچم رومیزی یا پرچم تشریفات می کند ، چراکه چاپ پرچم برای نمایان کردن برند امری بسیار ضروری و مهم می باشد. وقتی یک توریست وارد یک کشور می شود بهترین اتفاق برای ساکنان آن شهر معرفی نماد آن کشور که پرچم آن است می باشد.
در چاپ کارت ویزیت همیشه سه اصل برقرار است اول طراحی کارت ویزیت، ابعاد و جنس کارت ویزیت مهم ترین نکات اصول طراحی کارت ویزیت می باشد.
این بدان معنا نیست که اگر می خواهید عکس هایی به یاد ماندنی ایجاد کنید ، باید روی عکس های مردم تمرکز کنید ، اما سعی کنید از عکس های مناظر عاری از مردم تا جایی که برای شما مقدور می باشد استفاده نکنید به این معنی نمی باشد که اصلا عکس های منظره نگیرید ولی همچنین به یاد داشته باشید که این یک مطالعه تحقیقاتی علمی و آکادمیک بود که لزوماً شامل آن دسته از عکسهایی نبود که مطابق با استانداردهای باکیفیت باشند ، بنابراین نتایج فقط به جواب سوال بزرگتر اشاره نمی کنند.
ایجاد رسانه های اجتماعی
اگر به دنبال این هستید نام یا برند تجاری خودتان را در سطح جامعه و رقبا افزایش بدهید نباید به چاپ کارت ویزیت خود کم اهمیت باشید حتی اگر چاپ کارت ویزیت ارزان هم چاپ بکنید نباید نسبت به آن بی اهمیت باشید.
چسب پنبه ای که در بسیاری از فروشگاه های مرتبط با خیاطی موجود می باشد
چاپ روی تیشرت قرمز پنبه ای یقه گرد از جمله محصولات تیشرت جدید ما می باشد. جنس پارچه تیشرت قرمز از الیاف صددر صد پنبه بوده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب می باشد. امکان ثبت سفارش چاپ برروی تیشرت قرمز پنبه ای مانند سایر محصولات حتی در تیراژ یک عدد نیز میسر می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر را مطالعه بفرمایید.
درب این مدل پاکت از عرض باز می شود و امکان چاپ این پاکت با درب از بالا ( درب ژاپنی ) مقدور نمی باشد.
قبل از بستن پیچ برای اینکه پرچم شما بسیار محکم و با دوام نصب شود توسط رول پلاک آن را مهار کنید به گونه ای که اول شما رول پلاک می زنید توسط دریل و بعد با پیچ پایه نصب پرچم را محکم می بندید.

کارت های کسب و کار: توسط شماره ها

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته مربع با سرعت چاپ ۸ روزکاری عرضه می شود که به صورت آنلاین امکان ثبت سفارش آن روی وب سایت فراهم می باشد.
در طراحی خود از فونت های خوانا و حروف درشت استفاده بکنید. از بکار بردن تصاویر زیبا و با کیفیت به تراکت خود روح دوچندان ببخشید. از چند نفر در مورد طراحی نهایی خود مشورت بگیرید و نظر افراد مختلف را در مورد طراحی ، فونت ، عکس ، شیوا بودن در انتقال پیام حتما بپرسید و مطمئن باشید که طراح نهایی شما از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.
همه طرفداران تیم منچستر سیتی این ماگ رو دارند پس بهتره شما هم هرچه سریعتر این ماگ خاص رو سفارش بدید
نحوه محاسبه هزینه لیبل سلفون مات دوصاف هم متناسب با تعداد لت ۸٫۵ در ۴٫۸ که در سایز انتخابی شما می باشد محاسبه می شود، که به طور مثال سایز ۸٫۵x9.6 به دلیل اینکه دو برابر سایز استاندارد ۸٫۵ در ۴٫۸ می باشد دولت محسوب شده و هزینه آن نیز ۲ برابر کوچکترین سایز می باشد.
برای شروع یک محیطی که قصد نصب پرچم را دارید مشخص کنید به گونه ای که در دید باشد و از هر زاویه ای بتواند هر کسی آن را مشاهده کند. پس از انتخاب یک فضای بسیار مناسب چه از نظر ارتفاع و چه از نظر دید باید بسیار مناسب باشد. سعی کنید پرچم تان را پشت یک شی و یا پشت درخت و یا یک تابلو قرار نگیرد تا اینکه از جلو نظرها بیافتد.
به دلیل اینکه میزان فلزات براق در این نوع کاغذ پایین می باشد برای تصاویری که به دنبال چاپ و دیده شدن جزئیات باشید این نوع کاغذ توصیه نمی شود و همین علت سبب می شود عکس های بی کیفیتی که با این نوع کاغذ به چاپ می رسد ضعف های عکس در آن کمتر دیده بشود.

کارت ویزیت لمینت برجسته ویزیتی به صورت ۸ روزکاری چاپ و ارائه میشود که در صورت آماده شدن قبل از موعد تحویل از روش های گوناگون به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

پاکت نامه کرافت 80 گرم

هزینه و قیمت کارت ویزیت سلفون براق 6×9 دورگرد:

سفارش آنلاین چاپ لیبل متالایز

یکی از اصلی ترین نکات در طراحی سربرگ استفاده از نام و لوگو سازمان شما می باشد که باید در اصول طراحی سربرگ خود از آن استفاده بکنید.

راهنمای طراحی کارت ویزیت سلفون مات دایره ای

جنس پارچه تیشرت بچگانه سفید اسپان از ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ در صد نخ پنبه می باشد که باعث می شود چاپ روی تیشرت به صورت مستقیم انجام شود و رنگ به خورد پارچه برود و ماندگاری و دوام فوق العاده ای به تیشرت ببخشد.
چاپ روی تیشرت سفید زنانه از سری خانواده تیشرت های اسپان است که شامل ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد نخ پنبه است. کیفیت چاپ روی تیشرت سفید اسپان زنانه بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ ها به خورد پارچه می روند و رنگ ها کاملا شارپ و زنده میباشد. تیشرت زنانه قطعا هدیه بسیار عالی و مناسب برای بانوان گرامی میباشد که می تواند با تصویر شخصی خودشان و یا فرد مورد علاقیشان باشد.

تیشرت طرح یلدا – ست زوج خانم

چاپ کارت ویزیت پی وی سی ۳۰۰ میکرون نازک ترین کارت از سری کارت ویزیت های خانواده پی وی سی است. چاپ روی این کارت ویزیت بسیار پررنگ و درخشنده خواهد شد که جلوه و زیر دست این کارت ویزیت حس زیبایی را به شما منتقل خواهد کرد که البته ضخامت نازک این محصول نسبت به سایز ویزیت های در این خانواده باعث شده تا کمتر مورد استفبال قرار گیرد.

عرض سرشانه25262728قد42444650

این نوع لیبل نیز مشابه لیبل یووی امکان چاپ به صورت گرد و یا با برش اختصاصی طرح شما میسر می باشد.
چهار: سعی کنید از نوشتن کلمه شماره در باکس شماره خودداری بکنید زیرا محل شماره بعد از بعد از فرم بندی مشخص می شود.
هزینه هر ۱۰۰۰ عدد سلفون دایره ای قطر 4 سانت +A*
بادکنک چینی نسبت به سایر بادکنک ها نازک تر می باشند به همین دلیل آسیب پذیر ترند ولی به جهت کیفیت بالایی که دارند برای مصارف تبلیغاتی که توزیع سریع و گسترده دارند قطعا بهترین انتخاب می باشد.
مرحله سوم: در این مرحله با استفاده از کاغذهای بسیار نازکی که درون بسته های کاغذ لیبلی می باشد برروی کاغذ چاپی خود قرار بدهید.
رنگ بندی بادکنک چینی

روش اول: انتخاب عکس

اسامی مختلفی برای انواع کاغذ چاپ عکس بیان می شود ولی بطور کلی و معمول می توان از اسامی معمولی که بیشتر مردم آن را خطاب میکنن از آن اسامی استفاده بکنیم از جمله:

لیست قیمت لیوان حرارتی

نوع لیبل و رنگ تیشرت شما در هنگام پرینت بسیار تعیین کننده می باشد.

لیست قیمت سویشرت هودی سفید

شرکت های بزرگ، به ویژه برندهای چند ملیتی، برنامه های وفاداری گسترده دارند.بسیاری از شرکت ها یک کارت اعتباری برای برای مشتریان خود تولید می کنند که به ازای هر خرید که از کالا و یا خدمات آنها انجام می دهید کارت اعتباری مشتریان را شارژ می کنند و این باعث می شود مشتریان برای خرید مجدد به آن کسب و کار مراجعه بکنند.
استفاده از چاپ سربرگ برای نامه های اداری بعنوان یک ابزار بازاریابی قدرتمند در در عرصه تجارت کاربرد دارد. به محض باز کردن یک نامه توسط مخاطبین شما اولین چیزی که مشتریان شما با آن روبرو می شوند لوگو و مشخصات سازمانی شما می باشد. این به آن معنا می باشد که شما هربار نامه ای را که ارسال می کنید مارک تجاری خودتان را بازاریابی می کنید و یک ابزار مهم بازاریابی برای شما محاسبه می شود.

روش هفتم: قرار دادن اشیا نورانی در بادکنک

در این روش حالت بخار اتوی خودتان حتما را خاموش بکنید زیرا بخارات موجود در اتو سبب خراب شدن تصویر می شود. دمای اتوی خودتان را در بالاترین سطح قرار بدهید و هر نقطه ای را چیزی در حدود یک دقیقه با دمای بالا اتو را روی آن قرار بدهید. سعی بکنید طرح شما در هنگام اتو جابجا نشود چون سبب تار شدن تصویر شما می شود.

 

Releated

گن لاغری مردانه

در دهه‌های اخیر، توجه به تناسب اندام و ظاهر بدن برای آقایان به یکی از اهمیت‌های بیشتر در زندگی روزمره تبدیل شده است. گن لاغری مردانه به عنوان یک پوشاک با کاربردهای گسترده در بهبود تناسب اندام و کاهش سایز شکم به شکلی مطلوب، در بازار جای گرفته و به عنوان یک راهکار موثر و […]

بهترین رنگ‌های مو برای شما

اگر تغییر مو شما در معرض دید است ، خود را متقاعد کنید که رنگ جدیدی را امتحان کنید. مدتی است که در آینه با همان رنگ مو تکراری خود را نگاه می کنید ؟! وقت آن است که کمی طعم زیبایی زندگی را حس کنید. درست مانند اینکه یک اتفاق جدید زندگی شما را […]