مشاهده نتایج لاتاری 2025 گرین کارت آمریکا: راهنمای کامل برای متقاضیان

لاتاری گرین کارت آمریکا ، برنامه‌ای است که سالانه به تعدادی از اتباع کشورهای واجد شرایط ، فرصت مهاجرت و زندگی دائمی در ایالات متحده آمریکا را می‌دهد . ثبت نام این برنامه در پاییز هر سال انجام می‌شود و نتایج آن در ماه می سال بعد اعلام می‌گردد .

تاریخ اعلام نتایج

طبق اعلام رسمی، نتایج لاتاری 2025 گرین کارت آمریکا در 4 می 2024 ساعت 12 ظهر به وقت شرقی آمریکا (EDT) منتشر خواهد شد. متقاضیان می‌توانند از طریق وب سایت رسمی لاتاری گرین کارت به آدرس https://dvprogram.state.gov/ ، نتایج خود را بررسی کنند. برای این کار به شماره تأیید ثبت نام، نام خانوادگی و تاریخ تولد خود به میلادی نیاز دارید.

نکات مهم و قابل توجه

  • تنها به وب سایت رسمی لاتاری گرین کارت برای بررسی نتایج خود مراجعه کنید . وب سایت‌های دیگر ممکن است جعلی باشند و اطلاعات شما را سرقت کنند .
  • برای بررسی نتایج خود عجله نکنید. ممکن است سایت در زمان انتشار نتایج با حجم زیادی از ترافیک مواجه شود و به کندی کار کند .
  • اگر برنده لاتاری شدید، ایمیل تأیید از طرف وزارت امور خارجه آمریکا دریافت خواهید کرد . این ایمیل حاوی دستورالعمل‌های مهمی برای ادامه فرآیند مهاجرت شما خواهد بود .
  • مراقب کلاهبرداری‌ها باشید . افراد سودجو ممکن است با وعده‌های دروغین، از شما پول یا اطلاعات شخصی شما را درخواست کنند .

اقدامات بعد از برنده شدن

  • مدارک خود را جمع آوری کنید . برای اثبات واجد شرایط بودن خود برای دریافت گرین کارت ، به مدارک مختلفی از جمله گذرنامه ، گواهی تولد ، گواهی ازدواج (در صورت وجود) و مدارک پزشکی نیاز دارید .
  • به سفارت یا کنسولگری آمریکا در کشور خود مراجعه کنید . در آنجا باید مصاحبه‌ای انجام دهید و مدارک خود را ارائه دهید .
  • ویزای مهاجرت خود را دریافت کنید. پس از تأیید صلاحیت ، ویزای مهاجرت خود را دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد به ایالات متحده سفر کنید و کارت سبز خود را دریافت کنید .
این مطلب را هم از دست ندهید :   38 نکته برای هوش مصنوعی

نکات پایانی

  • اطلاعات ارائه شده در این محتوا فقط جنبه اطلاع رسانی دارد و به هیچ وجه جایگزین مشاوره تخصصی با وکیل مهاجرت یا سایر متخصصان واجد شرایط نیست .
  • قوانین و مقررات مربوط به لاتاری گرین کارت ممکن است تغییر پیدا کند و برای اطمینان از به روز بودن اطلاعات خود ، همیشه به وب سایت رسمی لاتاری گرین کارت مراجعه کنید .

 

Releated

طراحی صرافی ارزدیجیتال

با وجود رشد روزافزون بازار ارزهای دیجیتال، انتخاب یک سورس صرافی با اهمیت بسیاری برخوردار است. جاویزن با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته و سیستم امنیتی قوی، به عنوان یک سورس صرافی ارزدیجیتال در قالب یک پلتفرم برجسته برای تبادل ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. در این مقاله تبلیغاتی، ما به بررسی و تبلیغ مزایای خرید اسکریپت […]

فروش اقساطی رینگ نیسان و لاستیک نیسان

فروش اقساطی رینگ نیسان و لاستیک نیسان با شرایطی آسان 6 ماهه و 8 ماهه حتی بدون پیش پرداخت . اگر بصورت حظوری تشریف بیارین رینگ و لاستیک مستعمل شمارو بر میداریم و از مبلغ پیش کم میکنیم. ارسال به سراسر ایران تسویه بعد از تحویل بار تیوبلس نیسان تخصصی ترین تیم تیوبلس نیسان ایران […]