آموزش اکستنشن مژه pdf

در دوره آموزش اکستنشن مژه یا کاشت مژه، روند کامل طراحی و اجرای انواع اکستنشن مژه جهت افزایش زیبایی و پر پشت شدن مژه، به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به اکستنشن مژه از جمله: آموزش طراحی اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم مشتری، آموزش اکستنشن کلاسیک، آموزش اکستنشن والیوم، آموزش اکستننشن مژه مگاوالیوم، آموزش اکستنشن مژه روسی، آموزش اکستنشن مژه اسپانکی و آموزش مراقبت های بعد از اکستنشن مژه می شود.

 

کتاب اکستنشن مژه به آموزش رشته آرایشگری اکستنشن مژه، پرداخته است. و خواندن آن برای موفقیت در آزمون کتبی اکستنشن مژه سازمان فنی حرفه‌ ای کشور، و دریافت مدرک این سازمان، ضروریست. زیرا که سوالات آزمون کتبی اکستنشن لیفت و لمینت مژه سازمان فنی حرفه‌ای کشور، از همین منبع طراحی می‌شود.

 

کتاب اکستنشن مژه برای خانم‌های علاقه مند به آرایش و پیرایش، کارآموزان رشته مراقبت زیبایی، دانشجویان رشته آرایش و پیرایش، آموزش‌های خاص و پودمان های رشته مراقبت و زیبایی، آرایشگران و تمام علاقه مندان به زیبایی پوست و مو، استفاده برای آزمون های پروژه محور قابل استفاده می‌باشد.

فهرست کتاب اکستنشن مژه

  • استاندارد شایستگی اکستنشن مژه
  • چرا مژه‌ها را مطالعه می‌کنیم
  • رشد مژه
  • کاشت مژه‌های نیمه دائم
  • تمرین
  • تفاوت‌های تکنیکی
  • حذف مژه‌های آسیب دیده یا ضعیف و رشد کردن مژه‌های اکستنشن شده
  • فر کردن مژه‌ها
  • رنگ کردن مژه‌ها
  • دستور کارها
  • تست و پروژه‌های عملی

با استفاده از اکستنشن مژه می توان به سرعت و به راحتی مژه ها را زیبا تر کرد. در کاشت مژه با چسباندن تارهای مصنوعی به وسیله چسب مخصوص، به حجم و طول مژه ها اضافه می شود. ماندگاری این روش معمولا تا شش ماه است و بعد از آن باید مژه ها را ترمیم کرد. هنرجو در این دوره نحوه انتخاب مدل مناسب اکستنشن مژه با توجه به فرم چشم های مشتری را می آموزد. هدف این دوره آموزشی، تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی اجرای تمام مدل های اکستنشن مژه را با توجه به خواست و سلیقه مشتری دارند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   رازهایی درباره اینکه چگونه خانه دار شویم؟

مشخصات ظاهری و فیزیکی که برای خرید کتاب اکستنشن مژه فاطمه باستانی فاطمه باستانی نیاز دارید، شامل اطلاعات نویسنده، ناشر، نوع جلد، تعداد صفحات و قیمت کتاب در این قسمت ارائه شده است.

 

سایر منابع مورد نیاز شما از جمله کتاب‌های پوست و زیبایی، آناتومی صورت، جراحی پلاستیک و زیبایی، انواع تکست بوک پزشکی و… در پزشکی سنتر قابل تهیه است. شما بازدید کننده محترم می‌توانید برای تهیه و ارسال کتاب‌های خود به شماره پزشکی سنتر در واتس آپ پیام بدهید.

Releated

GlobalTechHarbor یک اکوسیستم نوآوری برای استارتاپ‌های خلاقانه

ویژگی‌های اصلی انواع استارت آپ برای این‌که بتوانیم یک کسب‌وکار را در دسته‌ی کسب و کارهای استارتاپی به شمار بیاوریم، مهم است که حضور چند ویژگی اصلی یک استارت اپ را در ماهیت اصلی آن بررسی کنیم. تازه‌کار بودن یک شرکت  الزاما به معنی استارت اپ بودن آن نیست. این‌ها در واقع ویژگی‌هایی هستند که […]

بهترین مرکز فروش تابلو در تهران

در این مقاله میخواهم چندین مرکز فروش تابلو دکوراتیو در تهران به شما معرفی کنم 1-لابراتوار چاپ عکس نورقائم یکی از مرکز فروش تابلو دکوراتیو که شما میتوانید به صورت حضوری تابلو دکوراتیو ببنید و خریداری داشته باشید تابلو مدرن در این مجموعه کلی از تابلو طرح برجسته و چاپ عکس وجود دارد که شما […]