رازهایی درباره اینکه چگونه خانه دار شویم؟

می‌توان با راه‌هایی مانند پیش خرید خانه، بازسازی ملک قدیمی، خرید خانه بیرون از شهر‌های بزرگ، خرید اقساطی خانه و… صاحب سقف بالای سر، آن هم برای همیشه شد. یکی از سخت‌ترین کارهایی که هر فردی را نگران می‌کنند، اسباب کشی‌های سالانه است. اما مشکلاتی مانند تورم و گرانی امید خرید خانه را از بسیاری از افراد گرفته است. به همین دلیل کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی با انتشار این مطلب تلاش کرده‌اند در مسیر شما را یاری کنند. اگر سوال «رازهایی درباره اینکه چگونه خانه دار شویم؟» ذهن شما را درگیر کرده است، جایی نروید. پاسخ کاملی در ادامه به این پرسش پرتکرار خواهیم داد.

روش‌هایی برای فراهم کردن امکان خرید خانه

می‌توان با کارهایی نه چندان سخت، گام‌هایی بلند در مسیر صاحب خانه شدن برداشت. در ادامه به مهم‌ترین این گام‌ها اشاره خواهیم کرد.

خانه را پیش خرید کنید.

یک روش مناسب برای خانه دار شدن که امکان پس‌انداز سرمایه را هم فراهم می‌کند، پیش خرید خانه است. با این روش می‌توانید با مبلغی نه چندان زیاد و در مدت زمان نسبتا طولانی، صاحب خانه شوید. به کمک این روش و کمی استفاده از دانش مدیریت مالی می‌توانید اقساط خانه را پرداخت کرده، و درنهایت صاحب آن شوید.

به سراغ حومه شهر‌های بزرگ بروید.

اگر شهر محل سکونت شما دارای ازدحام و شلوغی و در نتیجه گرانی و تورم است، نگاهی به حومه آن داشته باشید. می‌توانید درچنین شرایطی هم در حومه شهر‌های بزرگ ساکن شوید، هم با داشتن دسترسی به مرکزشهر، شغل خود را هم حفظ کنید. این مهاجرت به هیچ وجه بد نیست. بلکه یک گزینه سودمند است. چرا که هم صاحب خانه شده‌اید و هم می‌توانید با برنامه ریزی به محل سکونت قبلی در سالهای بعد برگردید.

این مطلب را هم از دست ندهید :   جک دو ستون تعمیرگاهی

اقساطی خانه بخرید!

اگر حقوق من کفاف پس‌انداز برای خرید خانه را ندهد، باید کلا قید این کار را بزنم؟ خوشبختانه هنوز هم پاسخ این سوال منفی است. می‌توانید درصورت نداشتن شغلی با درآمد چندان زیاد به سراغ وام‌های مسکن بروید. اگر این مبلغ وام برای خرید خانه کفایت نمی‌کند، بازهم جای غصه نیست. می‌توانید این مبلغ را در حسابی بلند مدت نگهداری کنید و از آن سود بگیرید. حال می‌توانید خودتان هم مبلغی را پس‌انداز کنید و به این وام پس‌انداز شده اضافه کنید. حال خواهید دید که خرید خانه آنقدرا هم دور از دسترس نیست. تنها کافی از ناامیدی به دور باشید و برای هدف خود مصمم ظاهر شوید. بهتر است برای تامین سرمایه بیشتر، کمی از مخارج غیرضروری خود بزنید.

Releated

جک پنوماتیک

  جک پنوماتیک یکی از ابزارهای مهم و حیاتی در صنایع مختلف است که به کمک قدرت هوا یا گازهای فشرده عمل می‌کند. این ابزار از اصول فیزیکی هوا و فشار آن برای ایجاد حرکت و نیرو استفاده می‌کند و به عنوان یکی از راهکارهای اتوماسیون و کنترل هوشمند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار […]

money exchange montreal

Corrency converter montreal  Connect with our “Mates Rates” on Foreign Exchange   Do you want to save every time you transfer money internationally? Naturally, there is a lot of noise about which company has the best exchange rate on currencies. Members of our organization transfer millions of dollars overseas every year for business and personal […]