شرکت سمپاشی و خدماتی ریزه کار

شرکت سمپاشی و خدماتی ریزه کار

شرکت سمپاشی و خدماتی ریزه کار در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرده و از آن زمان مفتخر است در خدمت همشهریان عزیز تهرانی باشد. خدماتی از جمله نظافت منزل ،مبل شویی ، سمپاشی و نظافت راه پله پارکینگ و مشاعات منازل ، آپارتمانها و برج های مسکونی ، نظافت محل کار و اداره جات، اعزام نیروز نظافتی به صورت قراردادی و دائم ، مهمانداری و پذیرایی از مجالس ، سمپاشی ساس و سمپاشی موریانه و دیگر حشرات موذی ، سنگ سابی و کف سابی و … با نهایت کیفیت و بهترین قیمت در این شرکت انجام میگیرد.

همشهریان عزیز تهرانی در هر کجای تهران اعم از غرب، شرق، شمال و یا جنوب تهران باشید می توانند با تنها یک تلفن و یا ثبت سفارش خدمات مختلف به صورت آنلاین ، از خدمات ریزه کار بهره مند گردند.

خواهشمندیم توجه داشته باشید که منزل یا محل کار خود را به همراه لوازم و اشیاء قیمتی به راحتی در اختیار هر فرد یا شرکتی که با تبلیغات پر رنگ و لعاب شما را وسوسه می کند، قرار ندهید. سپردن خدمات منزل به دست افراد ناشناس و یا شرکت های معتبر می تواند خسارات مالی و روحی فراوانی به شما وارد کند. ریزه کار با دارا بودن شماره ثبت معتبر و سابقه طولانی در امر شرکت خدماتی خیال شما را از هر جهت راحت می کند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   تور کیش؛ سفری برای سخت پسندترین ها

Releated

گن لاغری مردانه

در دهه‌های اخیر، توجه به تناسب اندام و ظاهر بدن برای آقایان به یکی از اهمیت‌های بیشتر در زندگی روزمره تبدیل شده است. گن لاغری مردانه به عنوان یک پوشاک با کاربردهای گسترده در بهبود تناسب اندام و کاهش سایز شکم به شکلی مطلوب، در بازار جای گرفته و به عنوان یک راهکار موثر و […]

بهترین رنگ‌های مو برای شما

اگر تغییر مو شما در معرض دید است ، خود را متقاعد کنید که رنگ جدیدی را امتحان کنید. مدتی است که در آینه با همان رنگ مو تکراری خود را نگاه می کنید ؟! وقت آن است که کمی طعم زیبایی زندگی را حس کنید. درست مانند اینکه یک اتفاق جدید زندگی شما را […]