چاپ پرچم رو میزی و برندینگ در کسب و کارها
اگر برای تقویت برندینگ خود به دنبال روشی آسان و کم هزینه هستید پیشنهاد ما به شما چاپ پرچم رومیزی است.کار این پرچم این است که با نمایش لوگو و نام کسب و کار یا شرکت شما، شما را خیلی آرام در ذهن مخاطبانتان ثبت میکند.این پرچم را میتواند هرجایی از جمله میز مدیریت، غرقه خرید و یا حتی پذیرش خود بگذارید.این پرچم کاملا امکان شخصی سازی شدن را دارد.یعنی لوگو و نام برند شما به همراه رنگی که خود میپسندید روی این پرچم چاپ خواهد شد.این پرچم به طور مداوم و همیشگی در معرض دید همکاران و مخاطبانتان قرار میگیرد و در ناخودآگاه آنها اینطور جلوه میکند که شما یک فرد حرفهای در حوزه کاری خودتان هستید.
این روش تبلیغاتی درواقع قادر است با هزینه کم تصویر ذهنی مثبت و اعتمادی ماندگار و بلند مدت برای شما و مخاطبانتان به ارمغان بیاورد.
نقش پرچم رو میزی در ایجاد هویت بصری
هویت بصری چیست؟سوالی که ذهن خیلی از صاحبان کسب و کارها را به خود مشغول کرده این است.به طور کلی و در یک تعریف ساده تمام عناصر دیداری که به شناخت و افزایش اعتبار یک برند کمک میکنند هویت بصری محسوب میشوند.پرچم رو میزی هم بخشی از هویت بصری یک برند محسوب میشود که میتواند در ذهن مخاطبان برند را تثبیت کند.در واقع میتوان گفت پرچم روشی غیر مستقیم برای ارائه تبلیغات است.پرچم به راحتی با ایجاد یک هویت بصری مثبت در حافظه بلند مدت مخاطبان شما ماندگار میشود.
شاید با خود فکر کنید که با پرچم تنها امکان این وجود دارد که شما در فضای فیزیکی تبلیغات انجام دهید.
که باید بگویم خیر این گونه نیست.اگر قرار باشد عکسی از محیط کاری شما و یا خودتان در فضای مجازی منتشر شود حضور پرچم روی میز کار شما هم میتواند ایجاد هویت بصری کند.برای مخاطب با دیدن این عکس شما فردی حرفهای و قابل اعتماد تلقی خواهید شد.پرچم رو میزی یک ابزار کوچک اما استراتژِیک و بسیار مفید است.
در نتیجه
در این مقاله یاد گرفتیم که هویت بصری چیست و یک پرچم چگونه آن را برای ما ایجاد میکند. همچنین آموختیم چگونه این هویت بصری در برندینگ به ما کمک خواهد کرد. یک پرچم تنها توسط افراد محدودی دیده نمیشود بلکه میتواند برای شما در رسانههای اجتماعی نیز هویت بصری مثبتی ایجاد کند. با ما با کلید هویت بصری به سمت آینده روشن برای کسب و کارتان قدم بردارید!